Profily lekcí

Yogalates

Yogalates (nebo také Jogalates) je cvičební styl, který kombinuje tisíciletími prověřenou jógu a desetiletí oblíbený Pilates. Zaměřuje na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla.
Cvičí se jak vleže na zemi, v kleku, tak v různých sedech i ve stoji. Používají se i pomůcky, které provedení cviků někdy ulehčí a někdy zase ztíží (např. míče). Obtížnost cviků roste s tím, jak pečlivě cvičící vnímá správné provedení cviku.

Stěžejním mottem cvičení Yogalates je pozornost k vlastnímu tělu. Během provádění cviku vnímáme, jak se cítí a co se v něm děje. Nepácháme na něm násilí, nevnucujeme mu pohyby, které třeba ještě nezvládne, ale zároveň nenecháváme své lenivé svaly zahálet. Principem je narovnání, napřímení páteře, které provází uvolnění jednostrannou námahou stažených svalů. Správně vedený dech efekty jednotlivých cviků umocní.

Body balance

Lekce Body balance je zaměřena na posilování celého těla s důslednou aktivací hlubokého stabilizačního systému páteře.Cílem je zlepšit držení těla a velký důraz je kladen na preciznost v každém detailu.To vše s využitím různých balančních pomůcek , ale i s nestabilitou , kterou nám nabízí základní cviky.Ve své lekci vám ukáži , že všichni můžou cvičit a že žádný cvik není zapovězený , pokud ho přizpůsobíte své aktuální kondici a stavu pohybového aparátu.

Pro koho je lekce určena: Pro všechny , je vhodná pro začátečníka díky důrazu na preciznost provedení a kontrolu ze strany lektora.
Je však i vhodnou kompenzací pro přetěžovaný pohybový aparát sportovce.

Zdravá záda

Jak se říká , za svou páteř si může každý sám , hlavně v případě pokud záda bolí z takzvaně nevysvětlených příčin( vertebropatie).Pokud nemáme diagnózu od lékaře a přesto pobolívají záda , je na čase vzít řešení aktivně do vlastních rukou a začít cvičit.

Lekce je zaměřena na posílení svalového korzetu hlavně v oblasti trupu a našim cílem bude stav , kdy o svých zádech nevíte .Budeme pracovat na přirozené kloubní flexibilitě , trénovat správné pohybové návyky  a hygienu páteře.Vysvětlíme si v čem je pro nás dobrá neutralita páteře a jak pracovat se HSSP(hluboký stabilizační systém páteře).Oprášíme posilovací cvičení a přizbůsobíme aktuálním poznatkům ve Fitness a vám osobně.

Pilates Institut

Metodika Pilates přizpůsobená skupinovému cvičení kloubí originál pilates cviky s poznatky z fyzioterapie .S přihlédnutím k aktuálnímu stavu pohybového aparátu klienta , s důslednou kontrolou provedení ze strany lektora.Kloubní mobilizace i posilování hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů core- svaly břišní i pánevní dno.
Důraz na individuálně optimální držení těla a precizní techniku provedení.
Pro koho je lekce určena: pro všechny milovníky pilates metody a pro každého kdo chce zlepšit držení těla a vyvarovat se bolestí způsobených sedavým zaměstnáním či nadměrným jednostranným přetěžováním pohybového aparátu.

Kruhový trénink

Při kruhovém tréninku se zaměřujeme na procvičení svalových partií v rámci většího množství cviků (10 – 12) v jednom „kruhu“. Základním cílem je zvýšit celkovou trénovanost člověka, tedy spalování tuků, posílení svalstva a posunutí kondice na novou úroveň. Mimo již uvedené je kruhový trénink vhodný také pro zlepšení tělesné koordinace díky zařazení cviků, které vyžadují zapojení více svalových skupin najednou. Při tomto typu cvičení využíváme širokou paletu pomůcek. Ať už se jedná o činky, kettlebelly, podložky nebo například TRX. Pro koho je lekce určena: Pro všechny, kteří chtějí zlepšovat svoji tělesnou schránku. Kvůli různé trénovanosti klientů, kteří na lekce přicházejí je pouze důležité se nebát říct, že potřebujete přestávku přesto, že cvičení ještě neskončilo.

ZUMBA

 

Zakladatelem je Alberto „Beto“ Perez kolumbijský fitness trenér a choreograf. Zumba je taneční fitness lekce, kterou tvoří aerobní cviky a taneční kroky za doprovodu latinsko-americké hudby. Využívá základní kroky tanců salsa, reggaeton, merengue a cumbia. Instruktor používá po vzoru zakladatele Zumby Beta Pereze neverbální cueing. Při Zumbě se bavíte a s úsměvem si užíváte taneční párty. Na lekcích se střídají rychlé a pomalé rytmy, je to forma intervalového kardio tréninku, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků a tvarování postavy, spálíte až 500 kalorií.Nepotřebujete mít žádné taneční či fitness zkušenosti. Zumba je navržena pro každého bez rozdílu věku, váhy či kondice. Zumba je úžasná pro mysl, tělo i duši ! Přijďte se vytancovat z běžných starostí !